Korting voor bezoekers van openluchttheater meisje van Yde

In een wervelende openluchttheaterstuk komt het meisje van Yde tot leven en zijn de bezoekers getuige van een bijzonder, onverwacht verhaal. Het verhaal van een heldin! Vanaf 12 mei 2018 te zien en de prijs is € 16,50 per ticket (inclusief servicekosten). Tot en met 27 mei 2018 ontvangen bezoekers die in het bezit zijn van een ticket voor de voorstelling € 5,- korting op de entree van het Drents Museum! Om gebruik te kunnen maken van deze actie dient de bezoeker het e-ticket bij de kassa van het Drents Museum te tonen.

Theaterstuk Meisje van Yde
Nog altijd zijn er veel vragen rondom de dood van het jonge meisje, waardoor ze een van de grootste mysteries van de gemeente Tynaarlo is. Vanaf 12 mei 2018 worden deze vragen beantwoord in een waar theaterspektakel met o.a. Peter Tuinman en aanstormend talent Lisanne Dijkstra. In Yde uiteraard en in samenwerking met het verenigingsleven van Yde en Vries, zoals toneelvereniging Erica, het Bloemenkoor en diverse muzikanten uit de regio. Mis het niet!

Kaarten voor het stuk zijn verkrijgbaar via: https://festyvals.nl/meisjevanyde/

De theatervoorstelling vindt plaats op 12 (uitverkocht), 17 18, 19, 24, 25, 26 en 31 mei 2018 en is een aanrader voor iedereen van 12 jaar en ouder. De voorstelling start om 20.30 uur en duurt 2 uur exclusief een pauze van 30 minuten.