Jop Wijlacker en Dennis Kolen - Simon & Garfunkel Acoustic

Let op! Deze activiteit is afgelopen. Nieuwsgierig welke activiteiten er te doen zijn in het museum? Kijk dan in onze agenda of activiteitenoverzicht.

Ergens backstage in Duitsland, tijdens een spontaan optreden, kwamen Jop Wijlacker en Dennis Kolen achter hun gemeenschappelijke liefde voor Simon & Garfunkel. In de theatershow die daaruit ontstond halen ze jeugdherinneringen op aan hun favoriete songs van het beroemde duo: van het ingetogen ‘Sound Of Silence’, ‘Scarborough Fair’ en ‘Homeward Bound’ tot meezingers als ‘Mrs. Robinson’, ‘The Boxer’ en ‘Cecilia’. De akoestisch gespeelde liedjes worden ondersteund door sfeervolle beelden. Bovendien vertellen de twee mannen fraaie anekdotes en persoonlijke herinneringen.

Voor wie: jong & oud
Wanneer: donderdag 15 februari 2018
Tijd: 20.30 uur
Waar: De Nieuwe Kolk, Assen
Prijs: €20,00
Reserveren is noodzakelijk via de website van De Nieuwe Kolk.