DM Reis Rusland

In aansluiting op de expositie in het Drents Museum kunt u nu met SRC Reizen het land van Ilya Repin en zijn kunstenaarsvrienden verkennen. Tijdens deze unieke Drents Museum-reis bewondert u in St.Petersburg de wondermooie kunst van de Peredvizhniki. Uiteraard brengt u een uitgebreid bezoek aan het Russisch Museum, waar u vele schilderijen van de Peredvizhnikikunstenaars kunt bewonderen. Ook neemt u een bijzonder kijkje in de Academy of Arts, de keizerlijke kunstacademie, waar de Peredvizhniki hun vak leerden. Als kers op de taart gaat u naar het buitenverblijf van Ilya Repin aan de Finse Golf, het prachtig gelegen Repino. Een bezoek aan de Hermitage, de Petrus en Paulusvesting en het Alexander Nevski-klooster, waar enkele van de Peredvizhniki begraven liggen, maken uw bezoek aan het ‘Venetië van het noorden’ compleet. Kortom, reis mee naar St.Petersburg en ontdek de wereld van de Peredvizhniki!

vliegreis 6 dagen v.a. € 839
vertrek 20 mei 2017

Hoogtepunten

• bezoek Staats Russisch Museum
  • rondleiding Academy of Arts
  • bezoek Alexander Nevski-klooster
  • bezoek buitenverblijf Repin
  • rondleiding Hermitage
  • stadsrondrit St.Petersburg
  • bezoek Petrus- en Paulusvesting

Inclusief
• rechtstreekse vluchten KLM • ruimbagage KLM • centraal toeristenklassehotel • 5x ontbijt en 1x diner • audiosysteem • lokale gids • de beste SRC-reisleider

Exclusief
• entreegelden • optionele excursies • fooien • visumkosten • Calamiteitenfonds

Voor meer informatie over de reis, klik hier.