Drents Museum genomineerd voor Cultuurmarketing Awards

De genomineerden voor de Cultuurmarketing Awards, de prijzen voor de beste culturele marketingcases, zijn bekend! De vakjury reikt ditmaal maar liefst drie prijzen uit: de Merk & Loyaliteit Award, de Campagne Award en de Young Talent Award. Uit de 74 inzendingen selecteerde de vakjury 9 inspirerende marketingcases en 3 jonge, talentvolle marketeers. Het Drents Museum is met zijn tentoonstelling Iran - Bakermat van de beschaving genomineerd voor de Campagne Award.

Campagne Award
Naast het Drents Museum zijn voor de Campagne Award de volgende organisaties genomineerd: Museum Boijmans Van Beuningen, Rotown en voordekunst. De jury van de Campagne Award bestaat uit Anita Mooiweer (voorzitter), Daan Muntinga, Filine Verhagen, Desmond Lissone en Martje van Nes.

Bekendmaking
Op donderdag 27 juni 2019 worden in TivoliVredenburg te Utrecht de Cultuurmarketing Awards uitgereikt voor de meest creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de kunst- en cultuursector. Marketeers en andere professionals zijn van welkom om deze inspirerende en feestelijke middag bij te wonen. De genomineerden geven die middag ook een presentatie over hune genomineerde case. Daarnaast mag het publiek tijdens de uitreiking ook zijn of haar stem laten horen voor een overkoepelende publieksprijs. Iedereen is welkom, tickets kun je reserveren via de website van Cultuurmarketing.