Gratis met de trein naar de Peredvizhniki

Nieuwsbericht: 28 maart 2017

De ‘Nachtwacht van Rusland’ van Ilya Repin nog niet gezien? Kom dan snel naar het Drents Museum, want de tentoonstelling Peredvizhniki  loopt nog tot en met zondag 2 april. Extra interessant: op 2 april reis je de hele dag gratis met de trein op vertoon van het Boekenweekgeschenk ‘Makkelijk leven’, geschreven door Herman Koch. Zowel de papieren versie als het e-book zijn die dag geldig als treinkaartje. Zo heb je ook meteen iets te lezen in de trein, voordat je op station Assen arriveert. Vanaf het station loop je in 10 minuten naar het Drents Museum. Reizen met het Boekenweekgeschenk is geldig voor de 2e klas, voor 1 persoon, in treinen van NS, Arriva, Connexxion, Breng, Syntus en Veolia. Gratis reizen is mogelijk binnen heel Nederland.

Actuele informatie

Met de trein naar het Drens Museum (bereikbaarheid)