HEMA museumweken: met korting naar het Drents Museum

Bezoek tijdens de HEMA Museumweken het Drents Museum voor maar €10 per persoon! Koop voor 3 december 2017 bij HEMA een voucher met korting voor het Drents Museum. Vouchers kunnen zowel online als aan de kassa van de HEMA worden gekocht. Vergeet niet om de vouchers van de HEMA te verzilveren via de ticketpagina van het Drents Museum: www.drentsmuseum.nl/tickets

Naast het Drents Museum nemen de volgende musea deel aan deze actie: het Centraal Museum Utrecht, het Cobra Museum voor Moderne Kunst, Naturalis, het Spoorwegmuseum, het Nationaal Militair Museum, het Mauritshuis, Kunsthal Rotterdam en het Kröller-Müller Museum / Het Nationale Park De Hoge Veluwe.

De HEMA Museumweken lopen van 6 november tot en met 3 december 2017. De voucher is tot en met 5 februari 2018 geldig. Vergeet dus niet om de vouchers te verzilveren! De HEMA Museumweken is een samenwerking tussen MuseumTV en HEMA.