Symposium Prikkelarm Cultuuraanbod

Prikkelarm cultuurbezoek, saai? Zeker niet! Een prikkelarm cultuurbezoek kan juist bijzonder prikkelend zijn, alleen dan net op een andere manier. Op woensdag 21 juni organiseert het Drents Museum in samenwerking met Stichting Onbeperkt Genieten een symposium waar cultuurprofessionals meer leren over de mogelijkheden en uitdagingen rondom prikkelarme programmering.

Inspiratie voor cultuurprofessionals
Het programma is speciaal ingericht voor cultuurprofessionals, iedereen die werkzaam is bij musea, theaters, podia en andere culturele instellingen, die aan de slag willen met prikkelarme programmering. Laat je inspireren door een theater en hun proces naar prikkelarme programmering, het realiseren van een prikkelarme concert binnen een festivalsetting, de noodzaak van prikkelarm aanbod door de ogen van een bezoeker en meer! Begin mei vind je hier het volledige programma inclusief alle sprekers.

De tentoonstelling Menyala - De buitengewone geschiedenis van de Molukkers in Drenthe is aansluitend aan het symposium te bezoeken en is er de gelegenheid om na te praten.

12:30 uur Ontvangst
13:00 uur Aanvang symposium
16.00 uur Napraten tijdens de borrel en bezoek tentoonstelling

Kijk voor het volledige programma en tickets op de website van Stichting Onbeperkt Genieten.