Het Grootste Poppenhuis van Nederland

Vaker dan twee keer per jaar wassen? Levensgevaarlijk, het water zit immers vol met ratten. Elektriciteit is nog niet uitgevonden en een heksenbal moet voorkomen dat je van achter wordt besprongen door een heks... In Het Grootste Poppenhuis van Nederland komt de wereld van de familie Van Lier tot leven. Een historische ontmoeting met de wereld van 250 jaar geleden die uw leerlingen niet snel zullen vergeten.

Voor wie: Primair Onderwijs (bovenbouw)
Wanneer: op aanvraag
Prijs: € 4,00 per leerling
Duur: 75 minuten

Voorbereiding
Met een goede voorbereiding haal je het maximale uit het bezoek aan het Drents Museum. In dit blad met informatie voor de leerkracht vind je allerlei tips en informatie over Het Grootste Poppenhuis van Nederland.

Informatie en reserveren

Wil je langskomen met de klas? Vul het aanvraagformulier in en een van onze medewerkers neemt snel contact met je op. Voor meer informatie over het programma neem je contact op met de afdeling Educatie via 0592 - 377 775 of educatie@drentsmuseum.nl

Tip: bespreek van tevoren met onze medewerkers waar je in de klas mee bezig bent, zodat wij daarop in kunnen spelen tijdens het museumbezoek.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van al onze nieuwe tentoonstellingen en onderwijsprojecten? Meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief voor het Primair Onderwijs. Drie keer per jaar versturen wij een digitale nieuwsbrief naar het onderwijs.