Leukste uitje van Drenthe 2021

Momenteel zitten we nog midden in een bijzonder jaar vanwege het coronavirus. Attractieparken, musea en dierenparken mochten tijdelijk geen bezoekers ontvangen. Inmiddels is het weer mogelijk om eropuit te gaan en kunnen alle favoriete uitjes weer bezocht worden. Daarom zijn ook de verkiezingen voor het Leukste uitje van Drenthe van 2021 weer in volle gang. Ieder jaar nomineert een vakjury vanuit de ANWB de ‘Leukste uitjes’, niet alleen van Drenthe, maar ook landelijk. De genomineerde uitjes kunnen beoordeeld worden op verschillende onderdelen (prijs/kwaliteit, sfeer, personeel, faciliteiten en aanbod). Het uitje met de hoogste cijfers en het hoogste aantal stemmen wordt dan benoemd tot ‘Leukste uitje van 2021’.

Nominatie Drents Museum
Na een paar maanden de deuren gesloten te hebben, is het Drents Museum met de nodige coronamaatregelen sinds 1 juni weer open voor het publiek. Wij zijn niet alleen verheugd dat wij weer bezoekers mogen ontvangen, maar ook omdat wij nogmaals door de ANWB zijn genomineerd voor het Leukste uitje van Drenthe 2021!

Samen met 11 andere uitjes in Drenthe is het Drents Museum kanshebber voor de titel van de ANWB-Eropuit verkiezing. Andere uitjes die genomineerd zijn, zijn: Drouwenerzand Attractiepark, Klimpark Outdoor Grolloo, Speel- en IJsboerderij de Drentse Koe, Herinneringskamp Westerbork, Buitencentrum Boomkroonpad, Sprookjeshof, Kabouterland Exloo, Nationaal Gevangenismuseum, Geopark de Hondsrug, Plopsa Indoor Coevorden en Urban Jump & Playground Emmen.

Winnaar in 2016
In 2016 is het Drents Museum door de ANWB verkozen tot het ‘Leukste uitje van Drenthe’. Op bijna alle onderdelen (prijs/kwaliteit, sfeer, personeel, faciliteiten en aanbod) ontving het Drents Museum veel stemmen en hoge cijfers.

Hoe kan ik stemmen?
Er kan op het Drents Museum gestemd worden door hier te klikken. De link verwijst door naar een pagina waarop je gelijk rapportcijfers kunt geven aan het Drents Museum met betrekking tot de faciliteiten, de sfeer, de klantvriendelijkheid, de prijs-kwaliteitverhouding en het aanbod van het museum.